بر کسی پوشیده نیست که محتوا در قلمرو بازاریابی دیجیتال پادشاه است. تعامل با مخاطب از طریق محتوای مناسب و مفید نه تنها به شناخته شدن برندتان کمک می­کند بلکه در برقراری ارتباط و تعامل بلندمدت با مشتریان واقعی نیز تأثیر به سزایی دارد. بازاریابی محتوا بخشی حیاتی از رویکرد شما به بازاریابی دیجیتال است و درست عمل کردن در این بخش بسیار حیاتی است. محتوای وبسایت شما می تواند به صورت مناسب با مخاطب هدف در هر مرحله از گشت و گذار کاربر در فضای وب ارتباط و تعامل داشته باشد.

بازاریابی محتوای موفق

اولین قدم در یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا این است که با توجه به مهمترین موضوعات مورد توجه و علاقه مخاطب تان پژوهش و تحقیق کنید و سپس به این امر توجه کنید که چطور این موضوعات می­توانند در چرخه خرید مخاطب هدف قرار بگیرند. در پایان، یک استراتژی محتوای قدرتمند دارید که شامل موضوعات مرتبط با نیازهایی است که به محتوی کاربردی مفید می تواند تبدیل شود. ما برای تمامی شرکت ها از طریق تولید محتوای قوی، ثروت آفرینی می‌کنیم و این شامل ایجاد آگاهی برای مشتریان جدید و وفاداری مشتری است. محتوای ما در تمامی سطوح تصمیم گیری موثر است.

محتوای مناسب قابل اشتراک گذاری و قابل استفاده مجدد

برای موفقیت در تولید محتوا، به محتوایی با قابلیت استفاده مجدد، مناسب مخاطبین و قابل اشتراک گذاری در کانال­های مختلف نیاز دارید. این مسیرها شامل موارد زیر است:

  • وبلاگ­ها
  • ویدیوها
  • اینفوگرافیک­ها
  • مطالعات موردی
  • راهنمایی­ها

زمانی که این­ها به بار بنشیند، می توانید به ارزش و اهمیت آن پی ببرید. محتوای معتبر و منحصر به فرد با فراهم کردن ترافیک بیشتر و نمایش و افزایش آگاهی در موفقیت برندتان کمک می‌کند.

سوالات متداول در حوزه بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا چیست؟

محتوای مفید، باید هسته بازاریابی شما باشد. تاثیرگذاری بازاریابی سنتی در هر دقیقه کمتر و کمتر می شود. شما به عنوان یک بازاریاب آینده نگر می دانید که باید راه بهتری نیز وجود داشته باشد. بازاریابی محتوا را شروع کنید. موسسه بازاریابی محتوا که یک منبع آنلاین برای اطلاعات جامع مربوط به بازاریابی محتوا است، آن را به این شکل تعریف می کند: بازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است. هدف بازاریابی محتوا تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مستمر برای جذب و حفظ مخاطب کاملاً مشخص است و در نهایت مشتری را هدایت می‌کند. در فرآیند تولید محتوی، واژه کلیدی ما واژه ارزشمند است.

پنج نمونه از بازاریابی محتوا

به همان اندازه که در محتوا تنوع وجود دارد، انواع متنوعی از بازاریابی محتوا هم وجود دارد.

1.نمودارها و اینفوگرافیک‌ها: نمایشگرهای تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند و هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است. اینها به طور کلی نمودارهای عمودی بلندی هستند که شامل آمارها، گراف ها و سایر اطلاعات هستند. اگر نمودارها خوب باشند می توان آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و سالها در وب سایت ها قرار داد.

2. صفحات وب: تفاوت بین یک صفحه وب عادی و صفحه وبی که دارای بازاریابی محتوا است با کمک گروه کلید کسب خواهید کرد. راهنمای مبتدی برای سئو (ارائه دهنده ابزارها و منابع مرتبط با سئو) را از گروه کلید دریافت کنید. این تفاوت بین قرار دادن محتوا در وب سایت و بازاریابی محتوا است.

3. پادکست هامعنای خاص و مفهوم دقیق و اصلی پادکست، فایلهای صوتی است که بر روی سرورهای مشخصی آپلود می‌شود و شما می‌توانید به کمک برنامه‌هایی که برای گوش دادن به پادکست طراحی شده‌اند، عضوآنها بشوید یا اصطلاحاً Subscribe کنید.

4.ویدئوها. فیلم ها و پادکست ها نوعی بازاریابی محتوا هستند که بطور عمده غیر قابل استفاده اند زیرا مردم فکر می کنند گرانند و استفاده از آنها سخت است. اما با کاهش قیمت تجهیزات حرفه ای، ساخت محتوای ویدیویی و صوتی با کیفیت بالا، از همیشه راحت تر است. از بازاریابی محتوای ویدیویی آماتور برای فروش مخلوط کن‌ها، راه اندازی محصولات جدید دندانپزشکی و بازاریابی خدمات مشاوره ویزا در هنگ کنگ استفاده شده است. چه ویدئوهایی را می توانید برای شرکت تان جمع آوری کنید که ممکن است ثروت تان را در طول شب تغییر دهد؟ این امر می تواند ساده تر از تصورتان باشد.

5.کتاب ها. مانند فیلم ها، مردم اغلب فکر می کنند که کتاب ها، خودشان را می فروشند، اما بازاریابان ماهر فقط برای فروش کتاب، کتاب نمی فروشند، آنها کتاب را به عنوان ابزار بازاریابی می فروشند.

بازاریابی محتوا توسط برندهای مطرح استفاده می شود.

تحقیقات نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. در حقیقت، بازاریابی محتوا توسط بسیاری از سازمان های برجسته استفاده می شود. همچنین توسط مشاغل کوچک در سراسر جهان توسعه داده و استفاده می شود. چون کارآمد است.

بازاریابی محتوا برای سودآوری کسب و کارتان مناسب است.

به طور خاص، سه دلیل مهم برای استفاده شرکتها از بازاریابی محتوا وجود دارد:

  • افزایش فروش
  • صرفه جویی در هزینه
  • مشتریان وفادارتر

تولید محتوا، حال و آینده بازاریابی است.

به عقب برگردید و بار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید، اما این بار مطالب غیرمرتبط و غیرارزشمند را حذف کنید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زباله‌های اطلاعاتی است که از شرکت هایی که سعی می‌کنند به شما کالا بفروشند، دریافت می کنید. شرکت‌ها همیشه برای ما اطلاعات ارسال می‌کنند درحالی‌که که این اطلاعات بیشتر اوقات خیلی مهم یا ارزشمند نیستند. این همان چیزی است که باعث می شود بازاریابی محتوا در محیط امروز از هزاران پیام بازاریابی برای هر فرد در هر روز جذاب تر باشد.

هدف بازاریابی محتوا این است که مشتریان به وسیله محتوای مناسب و ارزشمند و زمان بندی شده با تمرکز بر رفتار مشتری در بازاریابی، جلب و جذب شوند. این یک پروسه مداوم است که به صورت یکپارچه در سراسر استراتژی بازاریابی اعمال می­شود.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟

بازاریابی محتوا مهم است زیرا یکی از ابزارهای بسیار تطبیق پذیر و متنوع و قابل دسترس بازاریابان دیجیتال است. محتوا می­تواند با طیف وسیعی از مقاصد و مخاطبین، سازگار شود. علاوه بر این می­تواند کانال­های دیگر بازاریابی را نیز تغذیه کند.

شاید مهمتر از درک اینکه بازاریابی محتوا چیست، درک این موضوع باشد که چرا بازاریابی محتوا برای تجارت تان مهم است. ابتدا باید با چهار مرحله از چرخه خرید آشنا شویم:

1.آگاهی. قبل از آگاهی، مشتریان ممکن است نیازی داشته باشند اما آگاه نیستند که راه حلی برای آن نیاز وجود دارد.

2. جستجو. هنگامی که مشتری آگاه شد که راه حلی وجود دارد، برای کسب اطلاعات خود تحقیقاتی انجام می دهد. به عنوان مثال، خریدار خودرو سعی می کند دریابد که چه نوعی از خودروها وجود دارد و کدام یک متناسب با نیازهای او است.

3. ملاحظه. در این مرحله، مشتری شروع به مقایسه محصولات مختلف از فروشندگان مختلف می کند تا اطمینان حاصل کند که کالای با کیفیت بالا و با قیمت مناسب دریافت می‌کند.

4. خرید. سرانجام، مشتری تصمیم خود را می‌گیرد و با معامله پیش می رود.

تبلیغات و بازاریابی سنتی هنگام رسیدن به دو مرحله دوم (ملاحظه و خرید) بسیار عالی است. بازاریابی محتوا با افزایش سطح آگاهی از راه حلها و آموزش مصرف کنندگان در مورد محصولی که ممکن است قبلاً هرگز به آن توجه نکرده باشند، به دو مرحله اول فرایند خرید (آگاهی و جستجو) وارد می شود.

بازاریابی محتوا همچنین مزایای اضافی ای دارد که از سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند. محتوای اضافی را برای بازاریابی رسانه های اجتماعی فراهم کرده و با ایجاد لینک های ورودی ساده و ایجاد محتوای خوب در وب سایت که در موتورهای جستجو یافت می شود، به تلاش های سئو کمک می کند. در حقیقت، برای بسیاری از شرکت ها بخش عمده تلاش سئوی آنها باید روی بازاریابی محتوا متمرکز شود.

بازاریابی بدون محتوای عالی، غیر ممکن است.

صرف نظر از اینکه از چه نوع تاکتیکی در بازاریابی استفاده می کنید، بازاریابی محتوا باید بخشی از فرایند شما باشد، نه چیزی جداگانه. محتوای کیفی، بخشی از همه اشکال بازاریابی زیر است:

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوا قبل از استراتژی رسانه های اجتماعی‌تان ارائه می شود.
  • سئو: سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد. موتورهای جستجو به کسب و کارهایی که محتوای با کیفیت و مستمر منتشر می کنند پاداش می دهد.
  • روابط عمومی: روابط عمومی (PR) عمل مدیریت گسترش اطلاعات بین یک فرد یا سازمان (مانند کسب و کار، سازمان دولتی و غیردولتی) و عموم مردم است. راهبردهای موفقیت آمیز PR (روابط عمومی)، به موضوعاتی که خوانندگان به آن اهمیت می دهند، می پردازد نه مشاغل آنها.

PPC: ppc به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است و مخفف کلمه  Pay-Per-Click می باشد .یک مدل بازاریابی است که در آن هر مجموعه و سازمانی برای هر بار کلیک بر روی تبلیغاتشان هزینه پرداخت می کنند. در واقع این تکنیک راهی برای معرفی سریع تر برند و ترغیب به خرید بازدیدکنندگان سایت شما استتبلیغات موتور های جستجوگر بخصوص گوگل یکی از محبوب ترین ابعاد PPC محسوب می گردد .برای کار با PPC، به محتوای عالی در پس آن نیاز دارید.

  • بازاریابی ورودی: محتوا برای هدایت ترافیک ورودی و تقدم، مهم است.
  • استراتژی محتوا: استراتژی محتوا بخشی از اکثر استراتژی های بازاریابی محتوا است.

استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟

یک استراتژی بازاریابی محتوا مبتنی بر 4 مورد است:

  1. برنامه ریزی
  2. ایجاد
  3. پیاده سازی
  4. نظارت

یک استراتژی محتوای مستحکم باید شامل فاکتور ساختار و قابلیت استفاده باشد. همچنین باید طوری طراحی شود تا اطلاعات و تاریخ مخاطب در هنگام مراحل برنامه ریزی و تحقیق و پژوهش را نیز شامل شود.

چگونه می توانم کار تولید محتوی را شروع کنم؟

بسیاری از شرکتها، ارائه دهنده خدمات بازاریابی محتوا هستند که اغلب با سئو یا PR ادغام می شوند. اما اگر می خواهید وارد این کار شوید و بازاریابی محتوای خود را انجام دهید، ساده ترین راه این است که وبلاگ نویسی را شروع کنید. این کار در ابتدا احتمالاً دشوار خواهد بود، اما هرچه بیشتر آن را انجام دهید، بهتر می توانید به بازاریاب محتوی دست پیدا کنید.

راز بازاریابی محتوا: محتوای عالی

وقتی با شرکتها در مورد بازاریابی محتوا صحبت می کنیم به آنها می گویم اگر واقعاً مطالب را بخوانند، یعنی آن محتوا خوب است. اما اگر شرکت ها مشتاق خواندن آن باشند یعنی آن محتوا عالی است.

ارزش بیافزایید. این راز است. ما تبلیغاتی را که ارزش ایجاد نمی کند رد می‌کنیم.

اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید از طریق بازاریابی محتوا ارزش افزوده ایجاد کنید، از مشتریان فعلی خود بپرسید چه نوع محتوایی را می توانید تولید کنید که الان برای آنها مفید است یا وقتی که به دنبال محصول یا خدمات شما می گردند، برایشان مفید است. آنها به شما خواهند گفت.

 

 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی از طریق رسانه¬های اجتماعی(Social Media Marketing ( SMM

قدرت بازاریابی محتوا

بازاریابی ,محتوا ,محتوای ,یک ,استفاده ,استراتژی ,بازاریابی محتوا ,است که ,می شود ,استفاده می ,از بازاریابی ,استراتژی بازاریابی محتوا ,بازاریابی محتوا هستند ,بازاریابی محتوا چیست؟ ,قابل اشتراک گذاری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Ui Coding وبلاگ رسمی محسن دیناروند آونگ چت شماره کتابخانه دیجیتال عرشیان دانش سید علی جلالفرد معروف به زاگرس نشین دیزل ژنراتور نشریه حقیقت فانتاکروم پودر مخمل مخمل پاش دستگاه مخملپاش فانتاکروم خانگی صنعتی دانلود کتاب حقوق تجارت دکتر قربانی